Wyzwanie 2




Stwórz profil postaci historycznej 
na wybranym przez siebie portalu społecznościowym

Czas do czwartku – 30 kwietnia

Preferowane jest, by tłem była epoka, którą właśnie omawiamy na historii.
Klasy I c i I d – polscy szpiedzy, dowódcy/żołnierze walczący na frontach II WŚ
Klasy I L2 i I g – władcy średniowieczni, rycerze, święci
Za wykonanie czeka Was 10 p.:
- wybór postaci, zgodność z wytycznymi – 2 p.
- kreacja postaci – 6 p. (dobór znajomych, zdjęcia/ryciny/portretu/, wpisy/zdjęcia itp.)
- estetyka – 2 p.

Pamiętajcie, że jestem do dyspozycji i gdy coś jest niejasne – śmiało pytajcie.
Stworzony profil nie może nikogo obrażać ani wyśmiewać!
Nie ściągajcie z internetu – potrafię korzystać z wyszukiwarek :)
Pamiętajcie o podaniu źródeł, z jakich korzystacie - książka, link od strony.

Linki, zdjęcia itp. umieszczacie podpisane imieniem i pierwszą literą nazwiska 

(wiadomo, gdy w klasie jest np. dwóch Kamilów S., to podajemy kolejną literę)

---> Padlet do zadania https://padlet.com/askiendziel/akiuvb5kg0cw

Macie już wprowadzony podział na klasy.

W przypadku problemów technicznych – pomagajcie sobie!

Powodzenia :)








Jak zrobić Fakebook'a?

Instrukcja1. Wejdź na stronę 
https://www.classtools.net/FB/home-page
2. Pojawią się liczne pola do wypełnienia.
3. Zacznij od dodania imienia i nazwiska osoby.
4. Uzupełnij informacje o sobie (lub fikcyjnej czy historycznej postaci) po lewej stronie.
5. Dodaj 5 dowolnych wiadomości i naciśnij POST. Aby zapisać stronę i móc dodawać zdjęcia, musi być napisanych 5 wiadomości.
6. Po dodaniu 5 wiadomości naciśnij SAVE na górze strony i wpisz hasło.7. Zapisz link do swojego profilu.8. Kliknij na link.9. Teraz możesz już dodawać zdjęcia do swojego profilu.10. Dodaj pierwsze zdjęcie obok imienia i nazwiska.11. Dodaj zdjęcia dwójki przyjaciół.13. Wszystkie zmiany zapisuj, klikając SAVE.14. Link i kod do swojego profilu pobierz w opcji SHARE na górze strony.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Napoleon Bonaparte

Powstania narodowo-wyzwoleńcze

Powstania XIX w. zadanie